Οι διαφημίσεις Google Ads (Adwords) εμφανίζονται στην αρχική σελίδα των αποτελεσμάτων αναζήτησης της Google, ύστερα από κάθε αναζήτηση ενός χρήστη.
Δεν εμφανίζονται όμως σε τυχαίες αναζητήσεις, αλλά σε αναζητήσεις χρηστών που χρησιμοποιούν φράσεις που ταυτίζονται με τις λέξεις και φράσεις-κλειδιά που έχουμε ορίσει για να εμφανίζεται η συγκεκριμένη διαφημιστική καμπάνια.
Αυτό σημαίνει ότι ο μεν χρήστης βλέπει διαφημίσεις του περιεχομένου που αναζητά και οι συγκεκριμένες διαφημίσεις προβάλλονται στο κοινό που ενδιαφέρεται για το περιεχόμενό τους και αναζητά σχετικές πληροφορίες.
Για να είναι λοιπόν επιτυχημένη μια διαφημιστική καμπάνια με Google Adwords έχει μεγάλη σημασία να σχεδιαστεί και να δομηθεί σωστά, με βάση το περιεχόμενο και τους στόχους της ιστοσελίδας που θα προβληθεί, και να καθοριστούν επακριβώς οι λέξεις και φράσεις-κλειδιά στις οποίες θα προβάλλεται.
Στόχος είναι να επιτύχει το μέγιστο προσδοκώμενο αποτέλεσμα και να αποφευχθεί προσέλκυση μη επιθυμητού κοινού και άσκοπα click = μη ανταποδοτικό κόστος.