iatrikesistoselides-iservices
iatrikesistoselides-iservices

Ιατρική Kαμπάνια
σε Google Adwords

Ιατρική καμπάνια σε Google Ads | Ιατρικό marketing

ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ ΣΤΗ GOOGLE ΑΠΟ ΕΝΑΝ ΙΑΤΡΟ

 

Οι διαφημίσεις Google Ads (Adwords) εμφανίζονται στην αρχική σελίδα των αποτελεσμάτων αναζήτησης της Google, ύστερα από κάθε αναζήτηση ενός χρήστη.

 

Δεν εμφανίζονται όμως σε τυχαίες  αναζητήσεις, αλλά σε αναζητήσεις χρηστών που χρησιμοποιούν φράσεις που ταυτίζονται με τις λέξεις και φράσεις-κλειδιά που έχουμε ορίσει για να εμφανίζεται η συγκεκριμένη διαφημιστική καμπάνια.

 

Αυτό σημαίνει ότι ο μεν χρήστης βλέπει διαφημίσεις του περιεχομένου που αναζητά και οι συγκεκριμένες διαφημίσεις προβάλλονται στο κοινό που ενδιαφέρεται για το περιεχόμενό τους και αναζητά σχετικές πληροφορίες.

 

Για να είναι λοιπόν επιτυχημένη μια διαφημιστική καμπάνια με Google Adwords έχει μεγάλη σημασία να σχεδιαστεί και να δομηθεί σωστά, με βάση το περιεχόμενο και τους στόχους της ιστοσελίδας που θα προβληθεί, και να καθοριστούν επακριβώς οι λέξεις και φράσεις-κλειδιά στις οποίες θα προβάλλεται.

 

Στόχος είναι να επιτύχει το μέγιστο προσδοκώμενο αποτέλεσμα και να αποφευχθεί προσέλκυση μη επιθυμητού κοινού και άσκοπα click = μη ανταποδοτικό κόστος.

ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ ΣΤΗ GOOGLE ΑΠΟ ΕΝΑΝ ΙΑΤΡΟ

 

Οι διαφημίσεις Google Ads (Adwords) εμφανίζονται στην αρχική σελίδα των αποτελεσμάτων αναζήτησης της Google, ύστερα από κάθε αναζήτηση ενός χρήστη.

 

Δεν εμφανίζονται όμως σε τυχαίες  αναζητήσεις, αλλά σε αναζητήσεις χρηστών που χρησιμοποιούν φράσεις που ταυτίζονται με τις λέξεις και φράσεις-κλειδιά που έχουμε ορίσει για να εμφανίζεται η συγκεκριμένη διαφημιστική καμπάνια.

 

Αυτό σημαίνει ότι ο μεν χρήστης βλέπει διαφημίσεις του περιεχομένου που αναζητά και οι συγκεκριμένες διαφημίσεις προβάλλονται στο κοινό που ενδιαφέρεται για το περιεχόμενό τους και αναζητά σχετικές πληροφορίες.

 

Για να είναι λοιπόν επιτυχημένη μια διαφημιστική καμπάνια με Google Adwords έχει μεγάλη σημασία να σχεδιαστεί και να δομηθεί σωστά, με βάση το περιεχόμενο και τους στόχους της ιστοσελίδας που θα προβληθεί, και να καθοριστούν επακριβώς οι λέξεις και φράσεις-κλειδιά στις οποίες θα προβάλλεται.

 

Στόχος είναι να επιτύχει το μέγιστο προσδοκώμενο αποτέλεσμα και να αποφευχθεί προσέλκυση μη επιθυμητού κοινού και άσκοπα click = μη ανταποδοτικό κόστος.

Ιατρική καμπάνια σε Google Ads | Ιατρικό marketing

Η iservices αναλαμβάνει τον σχεδιασμό, τη δημιουργία και την παρακολούθηση – διαχείριση της καμπάνιας Google Ads που χρειάζεται ιατρός ή κλινική ή διαγνωστικό κέντρο για να επιτύχει:

Αριθμός επισκεπτών

Σταθερή ροή στοχευμένου υψηλού αριθμού επισκεπτών στην ιστοσελίδα του και κατά συνέπεια αποτελεσματικότερη ιατρική ενημέρωση ευρύτερου κοινού, αύξηση της φήμης και σημαντική διεύρυνση του αριθμού των επισκεπτών της ιστοσελίδας που θα γνωρίσουν και θα εμπιστευθούν τις ιατρικές υπηρεσίες σας

Χαμηλό κόστος

Χαμηλότερο κόστος από άλλες μορφές προβολής αφού οι καμπάνιες Google Ads είναι Pay per Clik, δηλαδή απολύτως ανταποδοτικές.

Φυσικά οι ιατρικές καμπάνιες Google Ads πρέπει να είναι ενημερωτικές και όχι διαφημιστικές για να μην αντιβαίνουν τον κώδικα ιατρικής δεοντολογίας

Τα αποτελέσματα της καμπάνιας παραδίδονται στον πελάτη με λεπτομερή ανάλυση, στατιστικά στοιχεία και γραφήματα